You are here

EKONOMIJA I MARKETING

Čekajući Ikeu – Ildiko Erdei

Čekajući Ikeu – Ildiko Erdei

Potrošačka kultura u postsocijalizmu i pre njega!
Autorka se već deset godina bavi istraživanjem kulturalne, simboličke i ekspresivne dimenzije ekonomije i ekonomskih transformacija u socijalističkoj i postsocijalističkoj Srbiji.

880,00 RSD
Određivanje sistema zarada - organizacioni pristup – Milivoje Stanković
Određivanje sistema zarada - organizacioni pristup – Milivoje Stanković

Određivanje sistema zarada - organizacioni pristup – Milivoje Stanković

Monografija ,,Određivanje sistema zarada – organizacioni pristup“ napisana je u adekvatnom stručnom stilu, uz prikaz rezultata istraživanja i višedecenijskog iskustva autora, sadrži tekst koji je jasan i razumljiv kako studentima, tako i stručnoj javnosti.

630,00 RSD
Novi mediji i društvene mreže – Stanko Crnobrnja

Novi mediji i društvene mreže – Stanko Crnobrnja

Preko 500 IT, medijskih, i odrednica vezanih za digitalni marketing

660,00 RSD
Vrhunsko investiranje – Martin Bomford

Vrhunsko investiranje – Martin Bomford

Bez stručnog žargona i usredsređujući se samo na ono što je neophodno da znate, za kratko vreme će vas edukovati i pružiti vam sve veštine potrebne za pametne investicije.

400,00 RSD